Helt död!
DATUM: 2013-06-15 | TID: 15:24:21 | KATEGORI: Min vardag

Tjooo! har precis tagit en dusch eftersom jag spelade match mot Hässelby runt 13 det blev 4-2 till dom så yes! Min kropp är seriöst helt död, kan typ inte gå för att jag har såå mycket träningsvärk och i hela armarna och ryggen för igår var jag på första zumba passet på 1 månad och jag svettades som en gris (bokstavligt) det var så jobbigt men ändå så jävla kul!! Och idag spelade jag match och imorgon ska jag också spela match! Ikväll får vi gäster, en klasskompis och hennes familj :)) iallafall nu ska jag kolla på några avsnitt av Desperate housewies! XOXO!
Bilder innan zumban igår ↓
 

♥ SKRIVET AV Caroline Tano

Så härligt är det med träningsvärk men jobbigt! Kramar.

DATUM: 2013-06-16 | TID: 14:34:54
BLOGG/HEMSIDA: http://carolinetano.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?