Bilder från Gröna Lund!
DATUM: 2013-06-09 | TID: 12:50:32 | KATEGORI: Min vardag

Var ju på grönan igår men mina fina vänner! Det var jättefint väder och såå mycket folk men det var väldigt kul även fast det var så sjukt mycket folk där. Vi åkte dit när dom öppnade (runt 11) sen så var vi där till ungefär 18 så det var en väldigt lyckad dag! Inte så fint väder idag + inatt så åskade det som fn här, låg vaken i säkert 1 timma för kunde verkligen inte sova när det åskade, så kanske ska till centrum idag och köpa min skolavslutningsklänning, skulle ientligen ut och springa med Vilma idag men det verkar som att det inte blir av på grund av vädret! Nu ska jag kolla på DH hehhe PUUUUSSS!
Här från ni massa bilder från igår ↓

♥ SKRIVET AV ANONYM

Vad kul att vara på grönan men eclipse... Shiet :o

Besök gärna min blogg & kommentera sjukt gärna!

DATUM: 2013-06-17 | TID: 08:59:22
BLOGG/HEMSIDA: http://Stepintomylife.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?