Dagen!
DATUM: 2013-04-02 | TID: 17:02:02 | KATEGORI: Min vardag

Heello! Idag fyller min storasyster år så imorse skulle jag och Anna gör frukost på sängen till henne, men då vaknade hon när vi höll på att göra smoothie ahahh, så då fixade hon lite själv med resten. Sen vid 1 åkte vi in till stan och gick på drottninggatan och var i gallerian osv. Det är ju helt kaos på hollister där, typ kö i 15 minuter och massa tjejer som springer runt riktigt jobbigt. Iallafall vi var där till 16 sedan åkte vi hem och nu är vi hemma och jag ska ta en dusch och sen ska vi äta en supergod middag och seeen ska vi äta tårta och så ska Matilda öppna sina paket. Juuste fick med mig 2 saker hem så håll utkik ikväll så lägger jag upp vad det var jag köpte. Puss!
3 bilder från idag!

♥ SKRIVET AV Hanna!!

ÅH vart köper man den där glassen? :D

DATUM: 2013-04-02 | TID: 17:06:02
♥ SKRIVET AV Alice!

Finns Hollister i gallerian?

DATUM: 2013-04-02 | TID: 17:06:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?