Question/answer
DATUM: 2013-05-08 | TID: 12:16:00 | KATEGORI: Q/A

Vill bara säga tack till ni som har kommenterat så fina saker till mig, jag blir såå glad och vill verkligen blogg då. Nu hade jag tänkt att svara på lite frågor!

.

Q- Gud vad snygga! Vart har du köpt dem? :)
A- Dom är från hm, hihi visst är dom :)

.

Q-Oh yee DH äger juu!! (: Vilken säsong håller du på och kollar? :)
Kramiz!♥
A- Jaag vet, älskar den serien! Jag har sett alla säsonger men jag kollar om så är nu på säsong 2 :)

.

Q-Hej! Undrar om du vet vart man kan köpa vs-produkter i Stockholm?
asså inte på nätet eller arlanda ;)
Ska till sthlm på torsdag, bor utanför lkpg, så om du vet kan du gärna maila svar/ta de i bloggen.
PUSS
A- Hej på dig! I farsta centrum finns en liten butik där man kan köpa massa vs produkter. Jag vet tyvärr inget annat ställe puss! :)

.

Ha det bra puss! 

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?