Question/answer
DATUM: 2013-05-27 | TID: 21:11:42 | KATEGORI: Q/A

Q-vad heter typsnittet i din heder? ska inte du byta header snart? undrar bara, menar inget illa...<3
A-Jag kommer inte ihåg just nu, men när jag vet kan jag skriva det! ;)
.
Q-omg sååå fina! är det lösnaglar eller gjorde du på salong?
A-Taaack, jag gjorde på salong! Kramis!
.
Q-skit snygga tröja, jag har också letat efter den i flera dagarna men hittar den inte i någon bikbok butik, vart köpte du din? snälla svara i ett inlägg :)
A-Jag köpte min i Sollentuna Centrum. Kolla till helgen då kanske dom har fått in nya.
.
Q-kan man köpa den oranga från ginatricot fortfarande? när köpte du den? :)
A-Jag vet inte, tror inte det för jag köpte den förra sommaren! Kraam!

 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?