New in ♡
DATUM: 2013-05-30 | TID: 17:55:11 | KATEGORI: Min vardag

Efter skolan åkte jag och min syster till centrum och "shoppade" hehheh, men detta köpte jag iallafall. Imorgon ska fotbolls laget åka på läger hela helgen så kommer nog inte uppdatera så mycket men ska försöka göra lite tidinställda inlägg, ska hoppa in i duschen nu sen ska jag fortsätta packa puss! Jeansjacka från hm, trosor och bh från ginatricot och torr shampo från kicks:*
 

♥ SKRIVET AV Liie

Har du testat torrschampot, är det bra? Är ute efter ett men vet inte vilket jag ska välja :)

Svar: ja det har jag, det är suuuper bra och det luktar jättegott :)
elinmaaria.blogg.se

DATUM: 2013-06-01 | TID: 10:59:53
BLOGG/HEMSIDA: http://heyli.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Liie

Kanon, tack! Då ska jag skriva upp så jag inte glömmer bort vad den heter när jag ska ut och shoppa nästa gång :)

DATUM: 2013-06-15 | TID: 22:46:01
BLOGG/HEMSIDA: http://heyli.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?