lol
DATUM: 2013-05-02 | TID: 21:39:07 | KATEGORI: Min vardag

Hej alla! Sorry för nästan inget bloggande men det händer saker hela tiden och jag hinner inte uppdatera och blogg.se appen laggar. Iallafall, efter skolan jag jag hem till Emma med Amanda och Linnea så åt vi mellis ute det var såå skönt och väldigt varmt. Sen så kollade vi på DH och så, sen gick jag hem och åt en snabb middag och sedan åkte jag vidare på träning. Kom hem för 1 timma sen kanske och har precis kommit ut ur duschen och ska fixa lite saker innan jag går och lägger mig och läser ett bra tag, ligger lite efter med läsningen i skolan så måste läääsa. Puss på er!

♥ SKRIVET AV julia

Oh yee DH äger juu!! (: Vilken säsong håller du på och kollar? :)
Kramiz!♥

DATUM: 2013-05-06 | TID: 17:09:00
BLOGG/HEMSIDA: http://juliaochhenneskamera.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?