Lite kort om dagen!
DATUM: 2013-05-01 | TID: 18:46:47 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er! Var ju i stan idag med Amanda, så sjukt härligt väder måste jag säga! När vi kom dit så åt vi på donken och sen gick vi till kungsan och solade osv. Sen gick vi vidare till gallerian där vi gick runt i affärer och tog en varsin frapino på expresson house, dom har ju fått in nya smaker med nya recept den jag tog var så god! Jordgubb med vit choklad love! Iallafall sen så gick vi till pressebyrån och köpte dom nya smakerna från Loka! Fick en fråga om jag kunde göra ett inlägg om vad jag tyckte om smakerna och det kan jag göra lite senare om jag hinner! Puss! Två bilder från dagen! ↓
 

♥ SKRIVET AV Mikaela

Hoppas du får en bra kväll :)

DATUM: 2013-05-02 | TID: 21:29:56
BLOGG/HEMSIDA: http://mickisteoderakis.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?