Lite kort om dagen!
DATUM: 2013-05-12 | TID: 18:02:00 | KATEGORI: Min vardag

Började men att vi åkte tåget mot t-centralen sen så gick vi till kungsan och var där dock så hade träden blommat ut nästan men aja. Sen så gick vi runt där ett tag och sen så gick vi till donken och åt en snabb lunch och drog sedan till gallerian och gick runt där ett tag och tog en varsin frozen yogurt där. Sen gick vi till hm där jag köpte ett par skor, kan visa senare. Sen gick vi till kungsan igen och solade sen drog vi hem. Här får ni 4 bilder från idag!
 
Edit: Ni som skriver anonyma kommentarer, jag vet precis vilka ni är, kan söka upp er, kolla ip osv. Det är bara sjukt omoget att kommentera anonymt för jag vet ändå vilka ni är puss!

♥ SKRIVET AV Anonym

Hur gör du med ditt hår det ser alltid så fräscht ut? :) Och din hy hur håller du den så fin?

DATUM: 2013-05-12 | TID: 18:09:19



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?