AJ!
DATUM: 2013-05-11 | TID: 18:52:08 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er! Har precis kommit ut ur duschen! kom hem runt 17, spelade match i Lidingö mot Lidingö då. Vi förlorade men jag tyckte att vi spelade väldigt bra ändå. Iallafall i början av matchen kände jag att det gjorde så förjävligt ont i mitt lår men jag spelade på och det blev bara värre. Så jag hade sträckte låret och sen i halvlek så tog jag lite voltaren och det blev lite bättre men jag gick in igen och spelade nästan hela andra halvleken. Skulle nog inte gjort det för jag har så ont just nu. Så får inte träna eller något på 1 vecka nu, trevligt :(( Nog om det, nu ska jag kolla på ett avsnitt av DH och sen väntar en god middag. Puss&Kram! :*
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?