1 maj
DATUM: 2013-05-01 | TID: 10:44:10 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er! 1a maj idag :) Idag ska jag och Amanda åka in till stan, och kanske att Linnea följer med vet inte riktigt än, så nu ska jag äta frukost och sen börja fixa mig osv. Det var ju valborg igår you dont say?! iallafall först var jag med Vilma och Anna sen så så mötte jag Amanda så gick vi ner till brasan och mötte Anna igen, sen skulle vi gå till ica som typ tog 20 minuter så vi gick dit och sen var det stängt när vi kom dit..:( Så vi gick vidare till norrviken där det också var en brasa och ett tivoli men vi gick nästan direkt för det var inge kul där, så gick vi hem och det tog typ 35 minuter så vi gick som satan igår, min ben var typ döda när jag kom. Bild från min instagram ↓

♥ SKRIVET AV Maria Dryagina

Fin du är :)

DATUM: 2013-05-06 | TID: 20:46:34
BLOGG/HEMSIDA: http://mariadryaginaa.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?