Rubrik saknas!
DATUM: 2013-03-25 | TID: 15:28:11 | KATEGORI: Min vardag

Kom hem från skolan för ett tag sen och nu sitter jag och äter mellis. Mår inte så bra, har ont i halsen och hostar mycket, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu. Gjorde inget speciellt i skolan, men nu måste jag verkligen plugga, vi har 62 spanskaglosor tills på torsdag och jag kan typ inga så har lite panik. Imorgon kanske jag åker och spinnar med min bästisar men jag får se hur jag mår imorgon. Jag vill verkligen kunna träna, jag älskar att träna ju. Puss&Kram!
Lite bilder på mig och Natha i skolan idag.
 

♥ SKRIVET AV Nathalie

KRYAAAAAA PÅ DIG ELIN! Bli frisk :) Fina vi är ahhaa.. <3/Natha

Svar: Taaack natha. ahha jaa! :D<3
elinmaaria.blogg.se

DATUM: 2013-03-26 | TID: 08:14:01
BLOGG/HEMSIDA: http://naje.blogg.se
♥ SKRIVET AV Carro!

Hur mycket brukar du träna på gym?

DATUM: 2013-03-26 | TID: 16:00:28



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?