Question/answer
DATUM: 2013-03-26 | TID: 20:11:00 | KATEGORI: Q/A

 

Q: Har du något från Victorias secret? Isåfall vadå? Visa bilder :)
A: Ja det har jag. Två body lotion och två body mist och en body splash från PINK. (bilderna är från min instagram)

 

Q: Du ser ut att ha jättebra hy, hur får du det?
A: Haha. Jag gör inte så mycket tar scrub nån gång i veckan tvättar ansiktet två gånger varje dag dock så tar jag ju återfuktningskräm efter det.

.

Q: Har du iphone 5? Är den bra? :)
A: Yes i have. Den är suuuper bra. Jag har aldrig haft en iPhone innan jag fick femman men jag lärde mig jättesnabbt hur den fungerade och den kan jag verkligen rekommendera.

.

Q: Går du på fotboll? Hur mycket tränar ni och ska ni åka till gothia cup i sommar? :D
A: Ja det gör jag. Vi har 3 träningar i veckan sen på helger är det oftas 1-2 matcher. Japp TAGGA GOTHIA!

.

Q: Hur mycket brukar du träna på gym?
A: Högst 3 gånger i veckan eftersom jag tränar fotboll också, och då tränar jag zumba på fredagar, spinning på söndagar och tisdagar.

.

Hoppas ni blev nöjda med svaren. Kramis!<3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?