Hemma idag!
DATUM: 2013-03-26 | TID: 09:48:01 | KATEGORI: Min vardag

Hej bloggisen! Är hemma idag, kände mig inte alls bra så vilar upp mig en dag hemma och får se om jag går till skolan imorgon. Lite senare idag runt 14 ska jag till doktorn dom ska kolla lite saker med min astma osv. Ska ta och fixa en god frukost snart smoothie och lite frukt, sen börjar ju Desperate housewives det går i repris alla säsonger. Jag älskar Desperate housewives bästa serien! Jag kommer inte uppdatera mycket idag, är ju sjuk så orkar faktiskt inte blogga. Juste jag fick en fråga om hur länge vi ska ha hunden, vi ska ha den i minst två månader så den 1a maj ska vi lämna tillbaka den. PUSS!

♥ SKRIVET AV Lousie!

Har du något från Victorias secret? Isåfall vadå? Visa bilder :)

DATUM: 2013-03-26 | TID: 12:24:16
♥ SKRIVET AV Rebecca

Har du iphone 5? Är den bra? :)

DATUM: 2013-03-26 | TID: 12:27:21



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?