Min dag!
DATUM: 2013-06-12 | TID: 18:09:58 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er tänkte berätta lite om min dag! Började med att jag gick till skolan och tog ut alla saker ur mitt skåp sen så var det fotbolls match (lärarna vs. 6:orna) men gick hem efter ett tag så kom hem runt 11 och sen drog jag, Anna, Linn och Vilma till stan med Linns suuuuper söta hundvalp Iza! Sen så gick vi vidare mot stureplan och bort till humlegården, där vi hade en picknick, vi åt mat och åt massa godis hehhehe. Det är ju så sjukt många som tar studenten nu och vi såg minst 7 flak som åkte förbi och spelade sååå hög musik haha, sen innan vi åkte hem så gick vi i lite affärer och sen åkte vi med tåget hem! Nu ska jag äta en god middag med grillspett och majskolvar sen kanske jag åker och kollar på en fotbollsmatch i åkersberga! Se ya:*
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?