Idag, igår
DATUM: 2013-06-06 | TID: 14:11:29 | KATEGORI: Min vardag

Igår efter skolan så solade jag i nästan 2 timmar så skönt! Sen på kvällen så grillade vi fläskfilé och majskolvar! Så gott! Sen så var jag med Anna och vilma och kollade på Hungergames hehe! Sen idag har jag solat i 1 timma och ska sola mycket mer hihi! Det är ju sjukt varmt här i Stockholm idag! Nu har jag precis ätit lunch och ska ut och sola igen hörs puss!


♥ SKRIVET AV Anonym

Du är så fin <3 Jag undrar hur du får en sån perfekt kropp! Och om du skulle kunna göra ett videoinlägg på några övningar (om du gör såna).
Jag älskar verkligen din blogg och läser den nästan varje dag, fortsätt som du gör för jag gillar det! Tack <3

DATUM: 2013-06-06 | TID: 14:30:59



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?