Topp 3 bästa serierna
DATUM: 2013-08-14 | TID: 16:01:00 | KATEGORI: Min vardag

1.Gossip girl- Min absoluta favorit serie av alla jag har sett. Den utspelar sig i New york och är verkligen värd att se, det finns 6 säsonger och skådespelarna är verkligen grymma och snygga haha! Innan jag hade börjat kolla på den så trodde jag att den skulle vara dålig men det var helt tvärtom! Haha jag är så dålig på att förklara vad serier handlar om så ni får söka på internet vad dom här serierna handlar om.
 
2.Desperate housewives- Alltså går inte att beskriva med ord hur grym den här serien ÄR. Utspelar sig i USA och har hela 8 säsonger och alla är lika bra. Skådespelarna i den här serien är också såååå duktiga. Kollade klart på alla säsonger (1-8) på ca 2 månader helt sjukt entligen, haha.
 
3.Pretty little liars- Vem vet inte vilken serie det här är? Utspelar sig också i USA och jag verkligen älskar den här serien. Har hitills 4 säsonger, vet inte riktigt hur måga säsong det kommer att komma ut :) Hoppas ni blev nöjda med det här inlägget PUSS!
 

♥ SKRIVET AV melinda

Tack sååå himla mycket :D

Åh, älskar desperate housewifes ♡

DATUM: 2013-08-14 | TID: 19:23:12
BLOGG/HEMSIDA: http://itismelinda.blogg.se
♥ SKRIVET AV fanny

Pretty little liars är bäääst! :D

DATUM: 2013-08-19 | TID: 19:28:18
BLOGG/HEMSIDA: http://livingfreely.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?