10-1
DATUM: 2013-08-11 | TID: 14:41:00 | KATEGORI: Min vardag

10 saker du vill göra innan du dör: Få barn, gifta mig, träffa Justin Bieber, åka till NY, ha en walk in closet, simma med delfiner, kunna surfa, hoppa från klippor ner i havet, ha navelpiercing och shoppa loss på VS.

.

9 saker om dig själv: Hatar när folk smaskar när dom äter, kan inte sova utan 2 kuddar, mina kusiner bor i London, jag vill kunna sjunga, jag HATAR skräckfilmer, jag har haft godislöfte i ett helt år, jag blir väldigt lätt sur/arg/ledsen, jag är bara 153cm, jag ÄLSKAR att borsta tänderna haha :)

 

8 sätt att vinna ditt hjärta på: Ge mycket komplimanger, vara social, höra av sig mycket, någon som man alltid har kul med, vara romantisk, omtänksam, fint leende, pratglad.

.

7 saker du ofta grubblar på: vad jag ska blogga om, familj, vänner, kärlek, döden, killar och framtiden.

.

6 kändisar du tycker är snygga: Justin Bieber, Zayn Malik, Channing Tatum, Blake Lively, Selena Gomez och Demi Lovato.

 
 5 saker du aldrig skulle vilja göra: Svika mina vänner, röka, äta äckliga saker, ta droger, äta bajs.
.

4 saker du köpt den senaste månaden: massa glass, mat, drinkar, färging till mitt hår.

.

3 sätt att få dig le/skratta: när folk kittlar mig, när folk skämtar mycket och när någon gör något snällt mot mig.

.

2 gamla favoritlåtar: Mohombi - Coconut Tree och Don Omar - Danza Kuduro

.

1 sak folk inte visste om dig: Jag har väldigt svår astma :/

 

 

♥ SKRIVET AV Lisa<33

när får du ta navelpiercing?

DATUM: 2013-08-13 | TID: 12:54:57
♥ SKRIVET AV ALVA!

är du 14år? :D

DATUM: 2013-08-13 | TID: 12:59:06



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?