Varför jag inte har bloggat idag!
DATUM: 2013-04-18 | TID: 21:56:04 | KATEGORI: Min vardag

Heej på er! Har verkligen inte hunnit med att blogga idag, alltså helt seriös har varit helt upptagen efter skolan gick jag och Amanda hem till Emma så gjorde vi smoothie och sånt till mellis och sen såg vi en skit läskig film Beck levenade begravd ja, ni hör nog på namnet vad filmen handlar om så sjukt läskig! Sen så gick jag hem och åt en snabb middag och stack iväg på träning som var väldigt jobbig idag, men det var skönt att ta ut mig riktigt hårt. Nyss så åt jag massa kiwi och nu ska jag träna på engelskaglosorna som är tills imorgon och sen ska jag lägg mig och läsa ett tag, börjar 8 imorgon med bild men det är ganska chill ändå! Puss&kram!
En bild från imorse från min instagram!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?