The daay!
DATUM: 2013-04-03 | TID: 20:49:32 | KATEGORI: Min vardag

Sådäär. kom nyss hem från centrum! Har varit där och köpt lite fotbolls saker med pappa och bl.a nya fotbollsskor, som ni ser på bilden nedanför! Iallfall, idag var jag ju i stan med mina babes, när vi kom dit gick vi direkt till hm där jag köpte en ny bb-cream och sen gick vi till donken och käkade lunch där och jag blev sååå mätt. Sedan gick vi över till kungsan och tog massa bilder och njöt av det fina vår vädret. Det var +20 idag heeelt sjukt! Sen drog vi vidare mot gallerian där dom andra tog lite fika men jag var så sjukt mätt så jag orkade verkligen inte, så köpte inget fika. Sen åkte vi hem, Anna, Linn och Vilma ville inte åka buss så vi fick gå hem från norrviken det tog typ 40 minuter aahh! Här får ni lite bilder från idag, puss!

♥ SKRIVET AV Hannis!

går du på fotboll?

DATUM: 2013-04-04 | TID: 10:31:38



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?