Rubrik saknas!
DATUM: 2013-04-15 | TID: 20:41:31 | KATEGORI: Min vardag

Tjo alla stalkers! drev men var nyss ute med mamma och samtidigt tog vi ut Lennon för en promenad i skogen det var skönt att prata ut och säga vad jag tyckte om en sak som vi pratade om förut. Men nu är det lite bättre iallafall, så det är skönt. Nu ska jag plugga lite och sen ska jag kolla på biggest loser, börjar 8 imorgon så måste typ gå upp 6 för att gå ut med Lennon.. tagga NOT! Just so you all know, min header är tillfällig, kommer antagligen fixa en ny med nya bilder i veckan. Hööörni det är ju bara 8 veckor kvar till sommarlov, helt sjukt men man är ju inte så taggad när det fortfarande är snö ute :( 
Puss och kram skummbanan!
 

♥ SKRIVET AV ALVA!

Du har en jättefin header :DD

DATUM: 2013-04-15 | TID: 20:43:13



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?