Lööördag!
DATUM: 2013-04-27 | TID: 10:18:51 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er! Idag ska jag och mina finaste vänner åka till täby centrum, vi ska äta lunch och fika där :D Nu ska jag äta frukost sen ska jag börja fixa mig och så. Har nyss kolllat på massa videos som jag filmade in på Justins konsert, det är helt sjukt att jag var där. Jag börjar gråta det är helt freaking sjukt!! Han hade ju 3 konserter här och dom som blev one less lonely girl, jag har hittat två av deras bloggar, dom har skrivit låånga texter om hur det var när dom blev one less lonely girl, Moas blogg hittar ni här och Mollys blogg hittar ni här! Puusss! 

♥ SKRIVET AV Sofie

Vad häftigt att bli sån :)

DATUM: 2013-05-06 | TID: 20:22:26
BLOGG/HEMSIDA: http://ruthsofie.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?