Jag lever!!
DATUM: 2013-04-09 | TID: 23:07:50 | KATEGORI:

Hej alla mina stalkers! Skoja nej men jag vet att jag suger på att uppdatera men för det första så har jag verkligen inte haft blogglust och för det andra så har mitt humör gått lite upp och ner och just nu så är mitt humör låångt ner men eftersom jag inte har bloggat sen i lördags typ så tyckte jag det var dags att börja blogga igen! Iallafall i lördags så fyllde jag ju år, 14 bitches drev! Så fick massa fina presenter från mom and dad och mina kusiner i London! Ska lägga upp bilder på det jag fick lite senare i veckan om ni vill?! Vi åkte också till täby centrum och åt lunch och sedan åt världens goaste glass på chillbox, lovar goaste glassen jag någonsin har ätit! Sedan på kvällen så åt vi as god tårta osv! Sen i söndags så spelade jag fotbollsmatch och det gick inte så jättebra! Men aja och i måndags så började skolan igen, tråkigt! Men bara 9 veckor kvar till sommarlov och 13 dagar kvar tills jag ska gå på Justin Bieber konserten whoop! Och idag efter skolan gick jag Amanda och Linnea hem till Emma vi åt jättegott mellis och kollade på massa roliga videos på youtube och så! Sen stack jag iväg på träning och det gick helt okej sen kom jag hem och duschade osv! Så nu ska jag gå och lägga mig, börjar 9.10 så det är chill! Juste idag kom mina två älsklingar på posten nämligen 2 Victorias secret body mist som luktar såååå gott! Det är dom på bilden nedanför! Fyra bilder från min instagram, följ mig heter @elinmariaaberg
PUSS PÅ ER!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?