HYYPAD!!
DATUM: 2013-04-22 | TID: 15:31:13 | KATEGORI: Min vardag

OMFB! Om 5 timmar sitter jag i globen och skriker/gråter/hypar sönder, herregud efter 5 år så är han äntligen i Sverige, helt sjuk hörni!! Iallfall, kom hem från skolan för ett tag sen och nu ska jag kolla på ett avsnitt av DH och sen sticker jag och mina systrar till globen, har rensat nästan 500 bilder från min mobil så kommer film varje nummer och ta massa bilder som jag kommer lägga upp på bloggen sen! Man får ju inte ha med sig stystemkamera så kommer bara ta mobilbilder osv. Följ mig på instagram för jag kommer bomba med bilder på Justin osv heter @elinmariaaberg på instagram så föölj mig om ni inte redan gör det!! Har redan lagt ut 3 bilder, så här är 3 bilder som jag har lagt upp på min instagram idag! PUSS&KRAM!!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?