#happy
DATUM: 2013-04-15 | TID: 15:09:00 | KATEGORI: Min vardag

Tjena, skulle entligen gå på studio efter skolan men jag orkade inte så jag gick hem och nu är jag hemma, ska snart gå ut med hunden och sen blir det DH och massa plugg. Vet att det är tråkigt att jag skriver om skolan men idag skulle vi redovisa vårat so-arbete för klassen men då sa han att vi helt plötsligt skulle ha ett prov, men det gick iallafall bra. För er som inte fick biljetter till Justins konsert, dom säljer ett antal biljetter på ticnet nu och vid globen sååå skynda er!!! PUSS!
Tog 4 drivbilder för 2 minuter sen, ahaha duckface på alla typ!

♥ SKRIVET AV Hanna!!!

Har du gjort din header själv? :)

DATUM: 2013-04-15 | TID: 20:35:44
♥ SKRIVET AV vilma

Skulle boka men det var typ nåt fel för det fanns inga platser.. :'( <3

DATUM: 2013-04-16 | TID: 16:15:42
BLOGG/HEMSIDA: http://pimas.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?