Bekännelser!
DATUM: 2013-04-17 | TID: 19:40:00 | KATEGORI: Elin Åberg

Jag HATAR skräckfilmer har bara kollat på en skräckfilm i hela mitt liv...!
♡Jag är jättekort...verkligen kort kan säga att jag är kortare än 1.60...!
♡Älskar att träna, jag känner mig så stolt efteråt, då menar jag att mest träna på gym!!
♡När jag blir stor vill jag ha en fotbollsspelare till pojkvän!! gaah!
♡Jag vill ta 3 hål till i mina öron!
♡Jag älskar att kolla på film!!
♡Min stortå är cp konstig! Jag kan knäcka den typ 1000 gånger utan att det gör ont eller nåt.. wierd!
♡När jag sover måste jag ha minst två kuddar kan inte sova annars!!
Jag har haft godis-löfte i ett helt år, tror det var mellan 2011-2012.
♡Ett måste när jag blir stor är att åka till New york!!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?