8 dagar kvar!
DATUM: 2013-04-14 | TID: 14:22:09 | KATEGORI: Min vardag

Hejsan! O M G det är bara 8 dagar kvar till Justins konsert här i Stockholm jag ska gå på den 22a helt sjuk, jag har väntat på detta i nästan 7 månader!!! Men imorse spelade jag match mot Bollstanäsoch det gick väl bra vi vann med 2-1! Sen så tog jag en lång dusch med hårinpacking, rakande benen och smörjde in mig med body lotion såå skönt!! Nu har jag ätit lunch och ska kolla på DH jag har hittat en design som jag tycker är bra så får se om jag fixar med den idag eller imorgon! Måste ju ha nya bilder och ny header, massa måste fixas!! Fick just reda på en jättebra nyhet, kanske berättar för er när allt är bestämt! ha det så braa puss!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?