3 favoriter!
DATUM: 2013-04-28 | TID: 20:23:00 | KATEGORI: Min vardag

Fick en fråga för ett tag som om vilka mina favorit parfymer är. Så här kommer dom i ordning.
1. Hollister - luktar så sjukt gott, finns ju två olika rosa body mist från hollister men min heter crescent bay. Absolut min favorit.
2- Victorias secret, pretty in pink - luktar också jättegott men den luktar inte lika mycket som hollister. Men denna är min favorit av alla mina vs body mist. Den luktar hallon och någon rosa blomma :)
3. Victorias secret, moonlight dream - Min tredje bästa, luktar också vääldigt gott. Det är som bra med denna är att den inte luktar så sött osv. Om ni har några fler frågor så är det bara att skriva en kommentar! Puss!

♥ SKRIVET AV erica

Hej
Undrar om du vet vart man kan köpa vs-produkter i Stockholm?
asså inte på nätet eller arlanda ;)
Ska till sthlm på torsdag, bor utanför lkpg, så om du vet kan du gärna maila svar/ta de i bloggen.
PUSS

DATUM: 2013-05-06 | TID: 16:07:52



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?