23 april
DATUM: 2013-04-23 | TID: 15:07:09 | KATEGORI: Min vardag

Hej på er! Helt sjukt igår på konserten! Det var den bästa dagen i hela mitt liv, jag grät under hela konserten och skrek jättemycket så har nu sjukt ont i halsen men vad göra man inte för sin älskling? Iallfall när vi kom dit var det  nästan fullt i globen och vi kom dit vid 18 ungefär. Det var säkert över 30 tjejer som svimmade på parkett och golden cirkel. Men det var sjukt kul när konserten hade börjat, jag stog upp hela konserten för jag hade ju läktare plats så ville inte sitta ner liksom. Sen så sa han att det var hans sista låt så uppträde han med låten Believe och så, sen så var det någon kille som pratade och då kom han tillbaka och sjöng Boyfriend och Baby, och han tog av sig sitt linne, sååå jävla snygg han är!! Jag vill gå på konserten imorgon också men jag har inga biljetter så om någon säljer biljetter tills 24e så kik mig då elinmaria1 heter jag på kik. Det kommer upp en video om ett tag, när jag filmade när hela konserten började osv. Puss!!
Justin tweetar ↓




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?