2 saker jag längtar till
DATUM: 2013-04-14 | TID: 17:01:58 | KATEGORI: Min vardag

♡ Justin Bieber believe tour! Längtar verkligen ihjäl mig till konserten, kommer bli såå himla kul att få se min största idol live. Jag har dock inte ståplatser men tänk dom som inte ens fick biljetter så jag är nöjd att jag ens kommer få vara där helt sjukt!!
 
♡ Gothia cup! Har alltid viljat åka dit, det är Europas största fotbolls cup eller nåt, kommer bli så sjukt himla kul att få åka dit med mitt favorit lag och vara där i 6 hela dagar. Spela massor av fotboll, gå runt i Göteborg, gå på disco och bara ha kul helt enkel.

♥ SKRIVET AV Emma

Hej bruden! Fin blogg du driver. kika gärna in hos mig och lämna en kommentar, skulle betyda mycket :) fortsätter du som du gör nu kommer du bli en stor bloggerska inom en snar framtid skulle jag tro! :)

DATUM: 2013-04-14 | TID: 21:32:35
BLOGG/HEMSIDA: http://maumauholm.blogspot.com



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?